Αγαπητοί γονείς,

Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου &Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης. Η ιστοσελίδα αυτή αποβλέπει στην άμεση ενημέρωσή σας, γιατί πιστεύουμε πως ο ενημερωμένος γονέας είναι πιο χρήσιμος και πιο ενεργός στην σχολική κοινότητα. Θα χαρούμε να μας βοηθήσετε στην προσπάθειά μας αυτή στέλνοντάς μας παρατηρήσεις, σχόλια, κείμενα, άρθρα, links στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση:1odimotikokaterinis@gmail.com. Ελπίζουμε να γίνει αφορμή για μεγαλύτερη συνεργασία και περισσότερη συμμετοχή όλων των γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας.

"Τα Δικαιώματα του Παιδιού"

Τα παιδιά έχουν δικαιώματα! Δικαίωμα στο σεβασμό, στη φροντίδα και στην προστασία.

Γι’ αυτό οι χώρες όλου του κόσμου έφτιαξαν έναν νόμο με τα δικαιώματα των παιδιών που ισχύει παντού: τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Όλοι μας, μικροί και μεγάλοι, χρειάζεται να ξέρουμε και να προστατεύουμε αυτά τα δικαιώματα.



Ψάξε, μάθε καλύτερα τα δικαιώματά σου και …διεκδίκησέ τα!

Τα παιδιά έχουν δικαιώματα!
  • Δικαίωμα να έχω: όνομα, επώνυμο και εθνικότητα
  • Δικαίωμα να με αγαπούν και να με φροντίζουν
  • Δικαίωμα να είμαι κοντά στους γονείς μου
  • Είμαστε όλοι ίσοι! Έχω Δικαίωμα να με αντιμετωπίζουν το ίδιο με τα άλλα παιδιά. Κανείς δεν πρέπει να με κάνει να ντρέπομαι γι’ αυτό που είμαι!
  • Δικαίωμα να λέω ελεύθερα τη γνώμη μου
  • Δικαίωμα να έχω φαγητό και ρούχα και να ζω σ’ ένα ασφαλές σπίτι
  • Δικαίωμα να φροντίζουν οι μεγάλοι για την υγεία μου
  • Δικαίωμα να πηγαίνω στο σχολείο και να μαθαίνω
  • Δικαίωμα να προστατεύεται η ιδιωτική μου ζωή
  • Δικαίωμα να παίζω και να ξεκουράζομαι
  • Δικαίωμα να ενημερώνομαι
  • Δικαίωμα να ζω χωρίς βία
  • Δικαίωμα να μην με εκμεταλλεύονται


Επίσης, τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και να μάθουν να σέβονται και να υποστηρίζουν τα δικαιώματα των άλλων:

  • Μην παίρνετε αποφάσεις για μένα χωρίς εμένα. Ακούστε τη γνώμη μου για ό,τι με αφορά!
  • Έχω κι εγώ προσωπικότητα. Σεβαστείτε την!
  • Θέλω να μεγαλώνω χωρίς ξύλο και προσβολές. Βγάλτε τη βία απ’ τη ζωή μου!
  • Όλοι είμαστε ίσοι! Όποια καταγωγή, θρησκεία, φύλο, ιδιαιτερότητα ή εμφάνιση κι αν έχουμε!
  • Μπορώ κι εγώ να κάνω λάθη! Μην προσβάλλετε την αξιοπρέπεια μου!
  • Αντί για εντολές και διαταγές, δώστε μου την ευκαιρία να κουβεντιάσουμε!
  • Οι σημειώσεις και τα γράμματα μου είναι μέρος της ιδιωτικής μου ζωής. Μην τα παραβιάζετε!
  • Πριν τιμωρηθώ για κάτι, δώστε μου την ευκαιρία να σας εξηγήσω!
  • Χρειάζομαι ψυχαγωγία και ξεκούραση, είναι κι αυτά δικαιώματα μου!
  • Μην ανακοινώνετε προσωπικά μου θέματα χωρίς τη θέληση μου!
  • Έχω δικαίωμα να ενημερώνομαι και να μαθαίνω την αλήθεια!
  • Αν γίνω θύμα βίας, έχω δικαίωμα να μιλήσω και να προστατευτώ, χωρίς να το μάθει όλος ο κόσμος.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δεκαδικό ανάπτυγμα ενός αριθμού

Εμπρόθετοι προσδιορισμοί

Άμεσο και Έμμεσο Αντικείμενο

Πότε βάζουμε κόμμα

Δικατάληκτα επίθετα

Ρήμα, Υποκείμενο, Κατηγορούμενο, Αντικείμενο

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα της δασκάλας του ΣΤ`1 Πεδεκίδου Ευμορφύλη προς τους μαθητές της

Επιρρήματα

"Καφεδάκι για καλό σκοπό"